16 May
16May

לוכד נחשים במודיעין / גיא פרננדס - 052-8328488 / לכידת נחש צפע במכונית 

סיפור לכידת נחש צפע שחדר למנוע מכונית מסוג טויוטה בעלת מנוע צפוף במיוחד שבקושי אפשר לתמרן בתוכו. 

נחשי צפע פעילי לילה ברוב הזמן כשהעין שלהם מותאמות לראיית לילה מיטבת , כולל חישת חום על מנת לאתר את הטרף שלהם , הרבה פעמים חום המנוע יכול לגרום להם לחשוב שזה מסתור מתאים או כשהם יהיו בלחץ הם יזחלו למקום המסתור הקרוב ביותר ובהרבה מקרים זה הרכב שלכם. 

לכן ישנם הרבה מקרים שאנשים מניעים את הרכב בבוקר ופתאום מבחינים בנחש שיוצא מהמכסה מנוע וברגע שנצא מהרכב הוא יצלול חזרה פנימה בבהלה ויסתתר במקומות שכמעט בלתי אפשרי למצוא אותם בו. 

אחרי עשרות לכידות ברכבים שונים למדתי להשתמש באמצעי עזר וכלים שיאפשרו לי לאתר את הנחש ואף ללכוד אותו ברוב המקרים. 

חשוב מאד לא לנסות לבד ולהיעזר בלוכד נחשים אל תנסו להיות גיבורים. 


זוג תיירים מארה"ב שהגיעו לישוב חשמונאים בקירבת מודיעין וצומת שילת גילו להפתעתם נחש צפע גדול שנכנס לרכבם 

וטיפס לתוך מנוע הרכב התקשרו ללוכד נחשים אשר לא הצליח לאתר את הנחש לאחר 3 שעות של חיפוש , מאחר והנחש עדיין היה ברכב התקשרו אליי על מנת שאסייע.  

הצפע הסתתר היטב במנוע והיה קשה לאתר אותו מאחר וזווית הרכב לא הייתה אידיאלית לחיפוש וגובה הרכב היה נמוך מאד לקחתי ג'ק הידראולי וניסיתי להרים את הרכב ,כשזה לא הספיק הזזתי את הרכב עם  גלגל אחד על מדרכה גבוהה יחסית ומכאן כבר היה קל יותר לחפש את הנחש בצורה בטוחה יותר , השלב הבא היה לחפש באמצעות אנדוסקופ , מצלמה שמולבשת על עינית גמישה באורך של 3 מטרים המאפשרת להיכנס לכל חור תוך כדי פשפוש בין חלקי הרכב  התגלה נחש הצפע שהחל לנוע על מנוע הרכב הוא נדחס בין בלוק המנוע לבין הסעפת כשהוא נושף ומשמיע רעשים מאיימים כלפיי  , ברגע שהתאפשר פשוט הכנסתי את היד ולכדתי אותו מחלקו האחורי בזמן  שעם היד השנייה יצרתי לאסו והשחלתי לולאה דרך מקל מיוחד שהיה לי ברכב משכתי את הנחש קצת בעזרת הוק והשחלתי על צווארו את הלאסו השלב הבא היה להדק מעט עד שהחוט היה מתוך ובטוח על הנחש , לאחר מכן משכתי את החוט ברגש רב על מנת שלא לפגוע בנחש ואז בעזרת הלוכדן שלפתי אותו החוצה בריא ושלם. 

הנחש הועבר לאחר מכן לקופסה בטוחה יותר עם סגירה הרמטית על מנת שלא למצוא את עצמי נוסע ברכב כשאצלי מסתובב לו נחש צפע מבוהל. 



תמיד מוזמנים להתייעץ בהודעות , או להזמין ללכידה של נחש. 

גילתם נחש ברכב ? אל תנסו להיות גיבורים, או להשפריץ מים או לנסות ללכוד את הנחש בעצמכם כל פעולה כזו תרחיק את הנחש  לפינות מרוחקות יותר שאליהן יהיה כמעט בלתי אפשרי להגיע או לאתר. 

הזמינו לוכד נחשים מיומן שיוכל לתת לכם מענה הולם ובטוח . 

זמין 24\7 לוכד נחשים גיא פרננדס - 052-83287488 

מה עושים במקרה של הכשת נחש ?? >>>> היכנסו ללינק ושמרו לעת הצורך. 

צפו בכתבה:  לוכד נחשים גיא פרננדס הוזעק ללכוד צפע ברכב כשחיילת ממרכז הארץ הופתעה לגלות נחש צפע על שמשת הרכב בזמן הנהיגה 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.