לוכד נחשים בהרצליה\צפע באסלה\גיא פרננדס 0528328488

קישור לכתבה שפורסמה במאקו <---

קריאה ללכידה בהרצליה 01:00 בלילה יש לנו נחש באסלה.

מגיע למקום מגלה זוג מבוהל שמספר על נחש גדול באסלה , ניגש לאסלה מרים את המכסה ורואה נחש צפע גדול שנדחס בחלקה העליון של האסלה . דבר ראשון לוקח מגבת דוחס אותה לפתח הניקוז בכדי למנוע מהנחש לברוח שוב לצנרת של הביוב , מוריד את המכסה שוב ומבקש לדעת אם מישהו נפגע . הגברת מספרת שקמה בלילה לשירותים והרגישה מכה ברגל ולאחר מכן שוב כשקמה מהאסלה הסתכלה פנימה ראתה נחש גדול. 

צילום : לוכד נחשים גיא פרננדס 

האם ננשכת \ הוכשת גברת ? אני לא יודעת , לאחר שבחנתי את המקום לא ראיתי סימני הכשה שיכולים להראות כמו חור אחד או 2 עם דימום קל או אפילו שריטה או פציעה כל שהיא אבל כן הייתה אדמומיות קלה , ביקשתי ממנה לשבת ולהישאר רגועה . לאחר מכן ניגשתי לבעלה וביקשתי ממנו לחייג למד"א כי לא משחקים בדברים כאלה וזה לא הזמן לקחת סיכונים מיותרים. לאחר מכן ניגשתי לאסלה ראיתי שהנחש דחוס ממש בכח ומשיכה והתעסקות איתו עלולה לגרום להכשה שלי , מילאתי מים באסלה לאט לאט עד שהמים הגיעו לקצה האסלה כך שהנחש היה מתחת למים . בזמן שאני ממתין הבעל מספר לי שלפני  מספר ימים הם ראו את הנחש נכנס לצינור הביוב והזמינו לוכד נחשים שהגיע ואמר להם לאטום את הצינור , מאחר שהומלץ להם לאטום הם אכן עשו את זה , אבל לא לקחו בחשבון שהנחש יהיה כלוא בתוך הצנרת וינסה דרכים אחרות לצאת מהן.. אחת מהן היא ישירות דרך האסלה. 

צילום : לוכד נחשים גיא פרננדס 

כעבור 10 דקות הנחש התחיל לזוז באי נוחות מתחת למים , נגיעה קלה בזנב והוא מוציא את הראש וחצי גוף מעל המים באותו רגע  לכדתי אותו עם הלוכדן ומשכתי אותו החוצה משם לכלי מאובטח . 


צילום : לוכד נחשים גיא פרננדס. 

חוזר לבדוק מה עם האישה ורואה שאין סימני הזעה , הקאות , בעיות נשימה מרגיע אותה עד שהגיע חובש של מד"א למקום הסברתי לו שמדובר בנחש צפע בוגר ולא רואים סימני הכשה אך יש אדמומיות ואי אפשר לקחת סיכון , מדד לחץ דם שהיה גבוה מהרגיל מספר דקות לאחר מכן הגיע אמבולנס שפינה אותה לבית החולים. 

מה עושים / לא עושים  במקרה של הכשת נחש?

בבוקר התקשרתי לוודא מה מצבה ושהכל בסדר , ואכן היא שוחררה לאחר השגחה של כמה שעות 

במידה והוכשה כנראה שמדובר בהכשה יבשה  מצב שבו הנחש מכיש בכוונה להזהיר ללא החדרת ארס דבר הנובע מלחץ בלבד. 

מצב שני כשהתיישבה על האסלה ונגעה בגופו הוא פשוט הזיז את הגוף בכח והקשקשים שלו נגעו ברגל שלה. 


לוכד נחשים גיא פרננדס 052-8328488 זמין 24\7


לצפיה בכתבה ממאקו : https://www.mako.co.il/hix-special/Article-3ebb2e6445fd381027.htm?sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=1898243326