לוכד נחשים במזכרת בתיה \ גיא פרננדס \לישון עם צפע במיטה


גברת שהלכה לישון במיטה הנעימה שלה לא דמיינה לרגע שתתעורר עם צפע במיטה. 

גברת שהלכה לישון בלילה התעוררה בבוקר כשהיא מרגישה מתחת לשמיכה משהו זז , כשהרימה את השמיכה גילתה להפתעתה נחש צפע שנמצא איתה ביחד מתחת לשמיכה , "אני לא חושבת שאיי פעם קפצתי כל כך גבוהה " כשיצאה מהחדר ניגשה לטלפון וחייגה אל לוכד הנחשים גיא פרננדס שביקש אם תוכל רק לסגור את הדלת עד שיגיע בכדי שהנחש לא יתחיל לטייל ברחבי הדירה , לקח לי 12 דקות להגיע למקום רק בכדי למצוא את הגברת יושבת מחוץ לבית על שרפרף כשהיא מאד מבוהלת , לאחר שנכנסתי לחדר התחלתי בסריקה אחר הנחש במיטה אבל הוא כבר לא היה שם , התכופפתי והבטתי מתחת למיטה כשמתחת למיטה אין כלום חוץ מזוג נעלי בית מבד , מזיז את הנעל הראשונה כלום , מזיז את השנייה אין כלום.. ואז מביט לתוך הנעל ומגלה נחש צפע צעיר לוכד אותו ומעביר לכלי סגור. 

לאחר סריקה של החדר בכדי להבין איך חדר למקום גיליתי שמעל המיטה יש חלון פתוח שמוביל לדשא וצמחיה עם מעקה גבוהה מספיק עליתי לגינה  הסתכלתי מסביב והבנתי שהנחש פשוט נפל מהחלון ישירות למיטה של הגברת. 

המלצתי לגברת איך לטפל בנושא ונפרדנו כידידים.

אחד הגורמים שיכולים לסכן אותנו במיוחד במצבים כאלה הוא הפן הפסיכולוגי תגובות אוטומטיות ללא מחשבה מתוך פחד טהור מהמילה נחש בלבד וזה עוד לפני שפגשנו אחד. 

במצב של מפגש עם נחש נסו לשמור על קור רוח בצורה הכי טובה שאתם יכולים ולחשוב על הצעד הבא שלכם בכדי לצאת מסכנה תגובות מהירות ופתאומיות עלולות להלחיץ את הנחש ולגרום לו להכיש אותנו. 

קחו 2 צעדים אחורה שמרו על קשר עין ממרחק בטוח וחייגו ללוכד נחשים תתארו לו את הנחש בצורה הכי טובה שאפשר או יותר טוב שלחו תמונה אם הצלחתם לצלם.

אל תנסו ללכוד את הנחש בעצמכם אם אין לכם מושג מי האורח , אל תנסו להרוג את הנחש כך קורים הרבה מקרי הכשות מיותרים שיכלו להימנע מרגע של מחשבה. 


עונת הנחשים היא עונה לא מוגדרת עונה שיכולה להימשך מינואר ועד ינואר הבא , הכל תלוי בטמפרטורות אם החורף יהיה חמים ונעים גם הנחשים יהיו פעילים , אם יהיה קר הסבירות למצוא נחש תהיה נמוכה יותר. 

לוכד נחשים גיא פרננדס -  052-8328488 זמין 24/7

רוצים לקרוא את הכתבה? לחצו - כאן < 


צילום מתוך הכתבה במאקו - צילום : גיא פרננדס 

צילום : גיא פרננדס