18 Apr
18Apr


אנחנו שומעים בחדשות הרבה על "מכת חולדות" ומאשימים את החברות שמבצעות את החפירות כמו המקרה ברמת גן שבה מתבצעות חפירות לרכבת הקלה ועכשיו התושבים מופתעים לראות חולדות בכל מקום ,  החולדות לא הגיעו עם אותה חברה שמבצעת את העבודות הן תמיד היו שם במתחמי הביוב ובשטחים התת קרקעיים ובלילות יוצאות לאכול מפחי האשפה שאנחנו משאירים פתוחים , ופסולת שאנו זורקים ומכפילות את המספרים שלהן בכל שנה. 

הרבה אנשים חושבים שאם ידאגו שיהיו חתולים במקום הן יצודו את החולדות , אבל זה רחוק מאד מהאמת אותם חתולים פוגעים בנחשים שמקטינים משמעותית את ריבוי החולדות ומהוות טורף טבעי לאותם מזיקים חתולים לא צדים חולדות כמעט בכלל .  

עשרות מכרסמים שנמצאו במהלך לכידת נחש. 

הרג נחשים ופגיעה בהם מובילה לריבוי מזיקים כגון חולדות , מלכודות ורעל הן פתרון שהופך ללא יעיל מאחר והחולדות לומדות להיזהר מרעלים ומלכודות במהלך השנים.

צילום : גיא פרננדס 

בישראל בערים הגדולות במיוחד ניתן להבחין בחולדות במספרים מאד גדולים מכיוון שאין להם כבר כמעט טורפים טבעיים בעיר ניתן לראות אותם על חוטי חשמל , במחסנים , בבתים , בקירות ובכל מקום כמעט. 

ועכשיו לסיפור על זעמן המטבעות מאתמול בלילה. 

צילום : גיא פרננדס

זעמן מטבעות שהעיר את בני הבית בשעת לילה מאוחרת לאחר שהפיל כוס בזמן שזחל בסלון בסמוך למטבח . הגעתי למקום והנחש הסתתר מאחורי ארגז שהיה במרפסת . לאחר שהבחין בבני הבית התכווץ ודחף את עצמו בין הארגז לבין הקיר המשפחה המבוהלת קיבלה הסבר על הנחש והבינה שאינו מסוכן , אפילו ליטפו אותו קצת.

לא הורגים נחשים - גיא פרננדס לוכד נחשים - 052-8328488

זמין תמיד לשירותכם. 


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.