לוכד נחשים בתל אביב / לכידת  קמטן בפרארי / גיא פרננדס

כתבה במאקו : דרמה בבניין בתל אביב טענו שראו נחש צפע וזה מה שהתגלה  <-- קישור לכתבה במאקו 

אוסף את הילדה מבית הספר בדרך הביתה טלפון ללכידה באזור.. מגיע למקום הלקוחה מספרת על נחש בגודל בינוני שטייל לה על הכיור במטבח , נכנס למטבח רואה זנב של זעמן מטבעות מבצבץ במסילה של החלון מעל הכיור שולח את היד מהר מצליח ללכוד אותו למרות הניסיונות שלו להימלט מסיים מכניס את הנחש לקופסה סגורה וקדימה זהו מספיק להיום זה הזמן ללכת הביתה להתקלח לאכול משהו ולבלות קצת זמן עם הילדה.  שוב טלפון קריאה ללכידה של נחש  לא יכול להשאיר את הילדה לבד בבית ,יוצא ללכידה בגן הבוטני בתל אביב עם הילדה , חבר'ה ממש חמודים יושבים עם הילדים מכינים בצק ופיתות יובל הצטרפה אליהם מכינה איתם פיתות ואני מחפש זעמן מטבעות בשיחים..  בסוף מאתר אותו מסתתר באיזה שיח גדול אורז אותו מסיים  את הלכידה שם ומגיע הביתה. מחנה את הרכב לא מספיק לכבות את המנוע עוד טלפון תגיע דחוף ושולחים לי תמונה של קמטן בחניון אומר לילדה שלי , מצטער אהובתי לא יכול להשאיר אותך לבד בבית.. מצטער, יאללה נוסעים , מגיע לחניון של בניין בתל אביב  מסביבי אוסף רכבי יוקרה שאתה רק מפחד להתקרב שחס וחלילה לא תנשום ליד הרכב ומישהו כבר יגרום לך לתרום כליה על שריטה שחס וחלילה גרמת.

צילום : לוכד נחשים גיא פרננדס 

בחניה הרבה סוגי מכוניות שלא ראיתי הרבה זמן ואם בכלל ראיתי בחיי.. 

בין הפורש , ללמבורגיני , לגיפים מפוארים , מוסטנגים באמת מבחר משגע. 


רוב הרכבים היו גבוהים באופן יחסי ורק בפינה עמדה לה פרארי שחורה ונמוכה במיוחד שנושקת לרצפה ,חושב לעצמי טוב אז נתחיל מכאן לרכב הזה הכי קל לטפס ולהסתתר בו .

 מתחיל לבדוק בקפיצים ומאחורי הגלגלים וכלום ..קם הולך לחלק האחורי של הרכב ושומע סאונד של זחילה בדיוק לשנייה מתוך החלק האחורי של הרכב נעמד דום ומקשיב

 בחניון שקט מאד כך שאפשר אפילו לשמוע את הצפצופים באוזניים , פתאום שומע שוב סאונד של זחילה הפעם יותר חזק מאיר עם הפנס דרך רשת מתכת דקורטיבית מעל האגזוזים ורואה זנב של קמטן .. הבעיה היא שהרכב הזה הוא גוש אחד יצוק ויש לו חיפויים מכל כיוון ואין לי אומץ לגעת אפילו ברכב או להסתכל עליו לא נכון מחשש שיתבע אותי על כך שבהיתי בו לרגע..

בנתיים מנסה לאתר ללא הצלחה את בעל הרכב על מנת שיוכל להרים את הרכב למקום קצת יותר גבוהה מגובה הרצפה.. 

  מאתר את נקודת הכניסה לרכב (הרווח היחידי בין כל חלקי הרכב בין מגן הגחון לבין החלק האחורי מוציא את האנדוסקופ ואז הקמטן שוב נעלם עולה לחלק העליון של הרכב ונעלם .

אפשר לראות בסרטון את הקמטן כפי שנראה במצלמה מיוחדת לאיתור במקומות צפופים. 

צילום : לוכד נחשים גיא פרננדס 

בסופו של דבר הצלחתי לאתר את בעל הרכב שהגיע למקום ביקשתי שיחנה את הרכב עם גלגל אחורי על המדרכה בכדי שאוכל להציץ למטה כל הגובה של הרכב מסתכם ב10 ס"מ מהרצפה בעל הרכב מניע את הרכב וסאונד מרעיד עצמות ממלא את החניון  מהנקודה הזו כבר לא שומעים את הקמטן (כנראה עבר אירוע לבבי מרוב פחד )

מכניס את האנדוסקופ ושוב משוטט בקרביים של הרכב ופתאום מגלה קצה של זנב מזיז טיפה שמאלה טיפה ימינה והינה הוא!. עכשיו השאלה היא איך לעזאזל מוציאים אותו משם ..

צילום : לוכד נחשים גיא פרננדס 

משום מקום עובר מולי רכב שירות לתיקון רכבים.. אני רץ אליו ועוצר אותו תגיד? מה הסיכוי במקרה שיש לך מפתח בצורת כוכב בכדי לפרק את המגן האחורי של הרכב שזה בעצם חלק אחד שמכסה את כל החלק האחורי יוצא בחור מקסים שמיהר אל לקוח הגיע שלף מפתח בדיוק במידה שאני צריך וקדימה מפרק 2 ברגים על משהו שנראה כמו לוחית ואז מגלה שיש עוד הרבה ברגים (בנתיים הבחור היה צריך להמשיך אבל השאיר לי את המפתח ) מפרק את הברגים הנותרים ונזהר לא לאבד כלום נכנס שוב עם המצלמה ומגלה את הקמטן יושב  מעל האגזוזים בחלק האחורי,  מכניס את היד מכוון את עצמי לפי המצלמה כי עדיין אין גישה לראות ..

צילום : לוכד נחשים גיא פרננדס 

מכניס את היד קצת בכח דוחף אותה כמה שאני יכול עד שאני נוגע בקטמן, והוא מצידו מיד נותן זינוק מחליק למגן הגחון בתחתית הרכב ומוציא את הראש לראות מי מציק לו ..  בשלב הזה ידעתי שזו ההזדמנות שלי הקמטן עוד לא הספיק להגיד מי זה שם ?.. ותפסתי לו את הראש ושלפתי אותו החוצה 

צילום : לוכד נחשים גיא פרננדס 

לבסוף לאות תודה הקמטן שכחתי שקמטנים לחוצים נוהגים לעשות את הצרכים שלהם כולל הפרשה של חומרים עם ריחות לא נעימים בכלל... ואז ברגע הזה  הקמטן  עושה קקי בצבע שחור עם ריחות של ביוב של כור גרעיני...  באותו רגע הייתם צרכים לראות את הפרצוף שלי כאילו גריז שמן ורעשים של מנוע לא מספיקים .. אני צריך גם שתחרבן לי על היד ועל הנעל באמת תודה לך הייתי זקוק לזה. 

צילום : לוכד נחשים גיא פרננדס 


אז אחרי 4 שעות עבודה מתישה אפשר לנשום מרכיב את הרכב מהר מהר וטס הביתה למקלחת .. הבחור שהיה שם צילם אותי יוצא עם הקמטן  כשאני נראה כאילו התחשמלתי למוות השיער זקור כולי שחור אבל עם חיוך ענק של סיפוק.

 הקמטן קיבל קצת מים לשתות לקח כמה לגימות קטנות ושוב עשה קקי... בשלב הזה בכי כבר לא יעזור לי אז זרמתי איתו. 

צילום : לוכד נחשים גיא פרננדס 

נפרד מהפרארי מהבעלים ומהחניון הזה שהיה חם ולך ברמת גיהנום.. והביתה!!! מגיע הביתה  עייף מסתובב אחורה ומגלה שהילדה כבר נוחרת במושב האחורי , מכניס אותה למיטה נותן לה נשיקה וממלמל לעצמי טוב נו בכל זאת בילינו היום ביחד. יושב 10 דקות ושוב טלפון.. ויוצא לעוד הרפתקה חדשה 

ללא כל ספק הלכידה הכי מסובכת שהייתה לי EVER ! אז זכרו לא הורגים נחשים חברים (גם לא קמטנים ) . 

גיא פרננדס - 052-8328488 זמין 24\7 .